Z cyklu „Salon Volvo po godzinach”

Moje wymarzone V90 Cross Country

Czasami zwracacie się do nas z pytaniem „ A Pan/Pani jakim samochodem chciałby/chciałaby  jeździć?” To pytanie, które bardzo często słyszymy jako handlowiec czy doradca klienta serwisowego salonu Volvo.

Nasza odpowiedz zawsz brzmi : „Nie ważne jaki model, ważne, że Volvo”😊

Czy wynika to tylko z lojalności do swojego miejsca pracy? Absolutnie nie! Przecież jako handlowcy czy doradcy serwisowi mamy duże doświadczenie motoryzacyjne. Dobrze znamy konkurencje. Często mamy sami okazje testować inne modele a decyzja o tym czy jeździmy nie zależy od tego w jakiej marce pracujemy. Każdy z nas ma inne potrzeby oraz inne wymagania. Jedni z nas są świeżo upieczonymi rodzicami, jedni nie dość, że mają dużą rodzinne to jeszcze dwa psy a jeszcze inny lubią luksusowe limuzyny. Czy każdy z nas jest w stanie wybrać coś dla siebie z gamy samochodów Volvo?

Postanowiliśmy to sprawdzić! Zrobiliśmy „burzę mózgów” i każdy z nas wybrał model Volvo dla siebie. Podeszliśmy do tego testu jako potencjalny klient i przeanalizowaliśmy zarówno zalety i wady dostępnych modeli. Co każdy z nas wybrał dla siebie i dlaczego? Tego dowiecie się ze specjalnego cyklu „Salon Volvo po godzinach”. Zapraszamy Was na bloga, gdzie sukcesywnie każdy z naszych doradców, będzie publikować swoje krótkie artykuły.

 

Irek Fornalczyk

Doradca w salonie Volvo Car Kalisz. "Świeżak"- pracuje w naszym zespole zaledwie rok. Fan motoryzacji i motocykli. Z wykształcenia informatyk, więc ogłoszenia, które widzicie na naszej stronie wychodzą spod jego ręki. Tata 2 wspaniałych dzieciaków i miłośnik podróży. Co zadecydowało o wyborze Volvo V90 Cross Country jako wymarzonego auta dla siebie i swojej rodziny? Przeczytajcie sami.

Moje wymarzone Volvo? Dla mnie to oczywisty wybór, a mianowicie – V90 Cross Country. Zastanawiacie się pewnie dlaczego?

Nigdy nie byłem wielkim fanem samochodów typu SUV, ale z racji tego, że mieszkam poza miastem zdecydowanie przydatne jest wyższe zawieszenie. Wybierając Volvo V90 Cross Country zyskujemy dodatkowe 8 centymetrów prześwitu niż w przypadku standardowego Volvo V90. W połączeniu z nakładkami na nadkolach oraz felgą 21 cali sprawia, że nadwozie wygląda oryginalniej niż klasyczne kombi a cały czas pozostaje to jednak eleganckie i szykowne auto.

Jesteśmy rodziną 2 + 2, dlatego duże znaczenie ma dla nas ilość miejsca, zarówno w kabinie jak i przestrzeni bagażowej. Przy długości samochodu prawie 5 metrów jest go na nasze potrzeby, aż nadto. Z uwagi na to, że pojemność bagażnika to aż 551 litrów, pakowanie na wszelkiego rodzaju wyjazdy nie stanowi dla nas problemu – nie ma potrzeby korzystania z boksu dachowego. Dla mojej rodziny istotnym elementem w wyborze auta są wygodne fotele. Bardzo lubimy spędzać czas nad Adriatykiem, dlatego długie wyjazdy w Volvo V90 CC są bardzo przyjemne i wygodne za sprawą wyposażenia w funkcję masażu oraz wentylacji. W trakcie jazdy ważne jest też dobre nagłośnienie, podstawowy zestaw Harman Kardon gra bardzo dobrze, a opcjonalny zestaw Bowers & Wilkins jest uznawany za najlepszy system jaki można spotkać w samochodach. System info-rozrywki jest bardzo intuicyjny, poradzi sobie z nim każdy użytkownik smartfona, ponieważ jest oparty o system Google assist. Za pomocą funkcji głosowych pozwala sterować nie tylko systemem nawigacji opartym o Google maps, ale większością funkcji w samochodzie. Dodatkowo możemy w swoim Volvo instalować aplikacje które są dostępne w sklepie Play, np. „Spotify”. Codzienne użytkowanie  ułatwia nam również aplikacja Volvo Cars, którą możemy zainstalować w swoim telefonie. Za jej pomocą możemy sprawdzić gdzie znajduje się nasze Volvo, a nawet zdalnie je odpalić na kilka minut, dzięki czemu w zależności od pory roku, samochód nam się nagrzeje lub wychłodzi do zadanej temperatury. Dla mnie jako kierowcy istotną funkcją jest wyposażenie samochodu w adaptacyjny tempomat z utrzymaniem w pasie ruchu, który znacząco zwiększa bezpieczeństwo na drodze – w przypadku Volvo V90 CC jest to standard.

Silnik – tutaj również nie musiałem się długo zastanawiać jaki wybrać. Volvo V90 CC byłoby wykorzystywane przeze mnie głównie w długich trasach, wiec może nie będę zbyt „modny” jeżeli napiszę, że wybór padł by na silnik B5 diesela. Tak przynajmniej na tą chwile teraz czuje, że jeden samochód w rodzinie mógłby mieć silnik diesla. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał zainstalowałbym oprogramowanie Polestar. Dzięki niemu zyskujemy nie tylko wyższą moc, zwłaszcza w środkowym zakresie obrotów, ale również szybszą reakcję skrzyni biegów na pedał przyspieszenia.

PodsumowującVolvo V90 Cross Country jest samochodem nie tylko wyróżniającym się na drodze, ale również bardzo praktycznym. Imponuje mi nie tylko ilością miejsca w środku, ale przede wszystkim wspomnianym prześwitem. Czy widzę w nim jakieś wady? Ja oczywiście nie ale żona podpowiada, że jedynym mankamentem tego samochodu jest jego długość – co przekłada się na znalezienie miejsca parkingowego, natomiast samo zaparkowanie ułatwia nam system kamer 360 stopni więc technologia przychodzi nam odrobinę z pomocą:)

Irek

 

Dziękuje, że przeczytałeś mój artykuł.

Jeżeli chciałbyś/chciałabyś umówić się na jazdę testową lub skonfigurować swój wymarzony model Volvo chętnie Ci pomogę. Skontaktuj się ze mną za pomocą formularza lub zadzwoń. Do zobaczenia w salonie Volvo Car Kalisz.

Ireneusz Fornalczyk
Doradca handlowy

+48 726 066 600
salon@grupalis.dealervolvo.pl

Czasami zwracacie się do nas z pytaniem „ A Pan/Pani jakim samochodem chciałby/chciałaby  jeździć?” To pytanie, które bardzo często słyszymy jako handlowiec czy doradca klienta serwisowego salonu Volvo.

Nasza odpowiedz zawsz brzmi : „Nie ważne jaki model, ważne, że Volvo”😊

Czy wynika to tylko z lojalności do swojego miejsca pracy? Absolutnie nie! Przecież jako handlowcy czy doradcy serwisowi mamy duże doświadczenie motoryzacyjne. Dobrze znamy konkurencje. Często mamy sami okazje testować inne modele a decyzja o tym czy jeździmy nie zależy od tego w jakiej marce pracujemy. Każdy z nas ma inne potrzeby oraz inne wymagania. Jedni z nas są świeżo upieczonymi rodzicami, jedni nie dość, że mają dużą rodzinne to jeszcze dwa psy a jeszcze inny lubią luksusowe limuzyny. Czy każdy z nas jest w stanie wybrać coś dla siebie z gamy samochodów Volvo?

Postanowiliśmy to sprawdzić! Zrobiliśmy „burzę mózgów” i każdy z nas wybrał model Volvo dla siebie. Podeszliśmy do tego testu jako potencjalny klient i przeanalizowaliśmy zarówno zalety i wady dostępnych modeli. Co każdy z nas wybrał dla siebie i dlaczego? Tego dowiecie się ze specjalnego cyklu „Salon Volvo po godzinach”. Zapraszamy Was na bloga, gdzie sukcesywnie każdy z naszych doradców, będzie publikować swoje krótkie artykuły.

 

Irek Fornalczyk

Doradca w salonie Volvo Car Kalisz. "Świeżak"- pracuje w naszym zespole zaledwie rok. Fan motoryzacji i motocykli. Z wykształcenia informatyk, więc ogłoszenia, które widzicie na naszej stronie wychodzą spod jego ręki. Tata 2 wspaniałych dzieciaków i miłośnik podróży. Co zadecydowało o wyborze Volvo V90 Cross Country jako wymarzonego auta dla siebie i swojej rodziny? Przeczytajcie sami.

Moje wymarzone Volvo? Dla mnie to oczywisty wybór, a mianowicie – V90 Cross Country. Zastanawiacie się pewnie dlaczego?

Nigdy nie byłem wielkim fanem samochodów typu SUV, ale z racji tego, że mieszkam poza miastem zdecydowanie przydatne jest wyższe zawieszenie. Wybierając Volvo V90 Cross Country zyskujemy dodatkowe 8 centymetrów prześwitu niż w przypadku standardowego Volvo V90. W połączeniu z nakładkami na nadkolach oraz felgą 21 cali sprawia, że nadwozie wygląda oryginalniej niż klasyczne kombi a cały czas pozostaje to jednak eleganckie i szykowne auto.

Jesteśmy rodziną 2 + 2, dlatego duże znaczenie ma dla nas ilość miejsca, zarówno w kabinie jak i przestrzeni bagażowej. Przy długości samochodu prawie 5 metrów jest go na nasze potrzeby, aż nadto. Z uwagi na to, że pojemność bagażnika to aż 551 litrów, pakowanie na wszelkiego rodzaju wyjazdy nie stanowi dla nas problemu – nie ma potrzeby korzystania z boksu dachowego. Dla mojej rodziny istotnym elementem w wyborze auta są wygodne fotele. Bardzo lubimy spędzać czas nad Adriatykiem, dlatego długie wyjazdy w Volvo V90 CC są bardzo przyjemne i wygodne za sprawą wyposażenia w funkcję masażu oraz wentylacji. W trakcie jazdy ważne jest też dobre nagłośnienie, podstawowy zestaw Harman Kardon gra bardzo dobrze, a opcjonalny zestaw Bowers & Wilkins jest uznawany za najlepszy system jaki można spotkać w samochodach. System info-rozrywki jest bardzo intuicyjny, poradzi sobie z nim każdy użytkownik smartfona, ponieważ jest oparty o system Google assist. Za pomocą funkcji głosowych pozwala sterować nie tylko systemem nawigacji opartym o Google maps, ale większością funkcji w samochodzie. Dodatkowo możemy w swoim Volvo instalować aplikacje które są dostępne w sklepie Play, np. „Spotify”. Codzienne użytkowanie  ułatwia nam również aplikacja Volvo Cars, którą możemy zainstalować w swoim telefonie. Za jej pomocą możemy sprawdzić gdzie znajduje się nasze Volvo, a nawet zdalnie je odpalić na kilka minut, dzięki czemu w zależności od pory roku, samochód nam się nagrzeje lub wychłodzi do zadanej temperatury. Dla mnie jako kierowcy istotną funkcją jest wyposażenie samochodu w adaptacyjny tempomat z utrzymaniem w pasie ruchu, który znacząco zwiększa bezpieczeństwo na drodze – w przypadku Volvo V90 CC jest to standard.

Silnik – tutaj również nie musiałem się długo zastanawiać jaki wybrać. Volvo V90 CC byłoby wykorzystywane przeze mnie głównie w długich trasach, wiec może nie będę zbyt „modny” jeżeli napiszę, że wybór padł by na silnik B5 diesela. Tak przynajmniej na tą chwile teraz czuje, że jeden samochód w rodzinie mógłby mieć silnik diesla. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał zainstalowałbym oprogramowanie Polestar. Dzięki niemu zyskujemy nie tylko wyższą moc, zwłaszcza w środkowym zakresie obrotów, ale również szybszą reakcję skrzyni biegów na pedał przyspieszenia.

PodsumowującVolvo V90 Cross Country jest samochodem nie tylko wyróżniającym się na drodze, ale również bardzo praktycznym. Imponuje mi nie tylko ilością miejsca w środku, ale przede wszystkim wspomnianym prześwitem. Czy widzę w nim jakieś wady? Ja oczywiście nie ale żona podpowiada, że jedynym mankamentem tego samochodu jest jego długość – co przekłada się na znalezienie miejsca parkingowego, natomiast samo zaparkowanie ułatwia nam system kamer 360 stopni więc technologia przychodzi nam odrobinę z pomocą:)

Irek

 

Dziękuje, że przeczytałeś mój artykuł.

Jeżeli chciałbyś/chciałabyś umówić się na jazdę testową lub skonfigurować swój wymarzony model Volvo chętnie Ci pomogę. Skontaktuj się ze mną za pomocą formularza lub zadzwoń. Do zobaczenia w salonie Volvo Car Kalisz.

Ireneusz Fornalczyk
Doradca handlowy

+48 726 066 600
salon@grupalis.dealervolvo.pl

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 726 066 600

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Grupa Lis otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).