Czas oczekiwania na nowe Volvo

Zobacz video

Jaki jest realny czas oczekiwania na nowy samochód? Jak wygląda sytuacja na rynku motoryzacyjnym?

Czas pandemiczny oraz inne zawirowania w Europie mocno wpływają na wszystkie dziedziny naszego życia. Zmiany dotarły też do rynku motoryzacyjnego, ale nasz dział handlowy Volvo Car Kalisz dobrze się do nich dostosował i przygotował. Czy warto już dziś zaplanować zakup skonfigurowanego pod swoje indywidualne potrzeby samochodu marki premium? O tym porozmawiamy z Norbertem, naszym doradcą handlowym.

Będąc świadomym sytuacji gospodarczej i wielu czynników, które na nią wpływają, powinniśmy wcześniej zaplanować pewne zakupy i inwestycje. Jedną z najważniejszych inwestycji jest zawsze zakup samochodu. Warto odbyć jazdę testową, zasięgnąć porady, wybrać odpowiedni dla siebie model i konfigurację. Dziś bardzo ważnym pytaniem jakie sobie zadajemy jest to, czy auta są dostępne i jak długo na nie będziemy musieli czekać?

– Pandemia to początek, od którego zaczęły się problemy na rynku motoryzacyjnym. Na te problemy złożyło się wiele czynników jak covid, ograniczenia produkcyjne, pożary dużych fabryk półprzewodników. Rynek cały czas się zmienia. Surowce z dnia na dzień drożeją, co ogranicza możliwości produkcyjne marek. To z kolei powoduje, że czas oczekiwania na samochód wydłuża się – wyjaśnia Norbert Kruziński, doradca ds. sprzedaży Volvo Car Kalisz.

Nowe samochody marki Volvo, które możemy zakupić bez oczekiwania to pojazdy już skonfigurowane, bez możliwości zmiany ich parametrów i wyposażenia. Inną wygodną opcją dla klientów, którym zależy na czasie, są samochody używane z serii Volvo Selekt.

– Są to auta wyselekcjonowane, sprawdzone. Klienci, którzy zdecydują się na zakup, zyskują auto o gwarancji fabrycznej jak w przypadku nowego auta, z możliwością przedłużenia nawet do 4 lat. Najczęściej są to świeże samochody, półroczne, roczne czy 2-letnie – podkreśla Norbert.

Jaki jest czas oczekiwania na indywidualnie skonfigurowane auto marki premium?

– Zamówione auto klient otrzyma w pierwszym kwartale 2023 roku. Część aut przyjedzie również w kolejnym kwartale. To jest zależne od fabryki, w której było produkowane. Jeżeli auto będzie pochodziło z fabryki w Chinach, to sam transport samochodu trwa od 5 do 6 tygodni – wyjaśnia doradca ds. sprzedaży. – Ze względów na zmiany rynkowe ten czas nieco się wydłuża, dlatego zachęcamy klientów, którzy mają już kontrakty finansowe, leasignowe, by już świadomie patrzyli w przyszłość i nie zostawiali tych kwestii na później. Jeżeli finansowanie kończy się za 6 miesięcy czy rok, to warto już teraz zapoznać się z ofertą Volvo i skorzystać z gwarancji ceny.

Oczywiście przy zakupie marki premium i samochodach indywidualnie skonfigurowanych pod nasze potrzeby czas oczekiwania zawsze był dłuższy, bo do 3 miesięcy.

Zapewniamy, na wymarzony samochód warto poczekać!

– Zachęcamy Klientów do zakontraktowania auta z odbiorem w przyszłym roku, dzięki temu za cierpliwość i wyrozumiałość zyskają dodatkowe wsparcie rabatowe. Będą mieli również gwarancję w 2023 roku – mówił doradca ds. sprzedaży.

Obecnie każda marka na rynku motoryzacyjnym zarówno w Polsce, jak i na świecie odczuwa skutki tych zawirowań. W trosce o swoich Klientów, obecnych i przyszłych, nasz salon zapewnia gwarancje ceny samochodów z produkcji 2023. Już dziś zdecyduj o zakupie Volvo z rocznika 2023 z gwarancją ceny i zyskiem nawet do 50 000 tys. zł.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania?

Masz pytania odnośnie rocznika 2023? Zastanawiasz się nad finansowaniem? Odpowiemy na Twoje wszystkie pytania. Zapraszamy do kontaktu.

Norbert Kruziński
Doradca handlowy

+48 726 066 600
salon@grupalis.dealervolvo.pl

Sylwia Kołodziejczyk
Doradca ds. ubezpieczeń

+ 48 726 066 600
s.kolodziejczyk@grupalis.dealervolvo.pl

Zobacz video

Jaki jest realny czas oczekiwania na nowy samochód? Jak wygląda sytuacja na rynku motoryzacyjnym?

Czas pandemiczny oraz inne zawirowania w Europie mocno wpływają na wszystkie dziedziny naszego życia. Zmiany dotarły też do rynku motoryzacyjnego, ale nasz dział handlowy Volvo Car Kalisz dobrze się do nich dostosował i przygotował. Czy warto już dziś zaplanować zakup skonfigurowanego pod swoje indywidualne potrzeby samochodu marki premium? O tym porozmawiamy z Norbertem, naszym doradcą handlowym.

Będąc świadomym sytuacji gospodarczej i wielu czynników, które na nią wpływają, powinniśmy wcześniej zaplanować pewne zakupy i inwestycje. Jedną z najważniejszych inwestycji jest zawsze zakup samochodu. Warto odbyć jazdę testową, zasięgnąć porady, wybrać odpowiedni dla siebie model i konfigurację. Dziś bardzo ważnym pytaniem jakie sobie zadajemy jest to, czy auta są dostępne i jak długo na nie będziemy musieli czekać?

– Pandemia to początek, od którego zaczęły się problemy na rynku motoryzacyjnym. Na te problemy złożyło się wiele czynników jak covid, ograniczenia produkcyjne, pożary dużych fabryk półprzewodników. Rynek cały czas się zmienia. Surowce z dnia na dzień drożeją, co ogranicza możliwości produkcyjne marek. To z kolei powoduje, że czas oczekiwania na samochód wydłuża się – wyjaśnia Norbert Kruziński, doradca ds. sprzedaży Volvo Car Kalisz.

Nowe samochody marki Volvo, które możemy zakupić bez oczekiwania to pojazdy już skonfigurowane, bez możliwości zmiany ich parametrów i wyposażenia. Inną wygodną opcją dla klientów, którym zależy na czasie, są samochody używane z serii Volvo Selekt.

– Są to auta wyselekcjonowane, sprawdzone. Klienci, którzy zdecydują się na zakup, zyskują auto o gwarancji fabrycznej jak w przypadku nowego auta, z możliwością przedłużenia nawet do 4 lat. Najczęściej są to świeże samochody, półroczne, roczne czy 2-letnie – podkreśla Norbert.

Jaki jest czas oczekiwania na indywidualnie skonfigurowane auto marki premium?

– Zamówione auto klient otrzyma w pierwszym kwartale 2023 roku. Część aut przyjedzie również w kolejnym kwartale. To jest zależne od fabryki, w której było produkowane. Jeżeli auto będzie pochodziło z fabryki w Chinach, to sam transport samochodu trwa od 5 do 6 tygodni – wyjaśnia doradca ds. sprzedaży. – Ze względów na zmiany rynkowe ten czas nieco się wydłuża, dlatego zachęcamy klientów, którzy mają już kontrakty finansowe, leasignowe, by już świadomie patrzyli w przyszłość i nie zostawiali tych kwestii na później. Jeżeli finansowanie kończy się za 6 miesięcy czy rok, to warto już teraz zapoznać się z ofertą Volvo i skorzystać z gwarancji ceny.

Oczywiście przy zakupie marki premium i samochodach indywidualnie skonfigurowanych pod nasze potrzeby czas oczekiwania zawsze był dłuższy, bo do 3 miesięcy.

Zapewniamy, na wymarzony samochód warto poczekać!

– Zachęcamy Klientów do zakontraktowania auta z odbiorem w przyszłym roku, dzięki temu za cierpliwość i wyrozumiałość zyskają dodatkowe wsparcie rabatowe. Będą mieli również gwarancję w 2023 roku – mówił doradca ds. sprzedaży.

Obecnie każda marka na rynku motoryzacyjnym zarówno w Polsce, jak i na świecie odczuwa skutki tych zawirowań. W trosce o swoich Klientów, obecnych i przyszłych, nasz salon zapewnia gwarancje ceny samochodów z produkcji 2023. Już dziś zdecyduj o zakupie Volvo z rocznika 2023 z gwarancją ceny i zyskiem nawet do 50 000 tys. zł.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania?

Masz pytania odnośnie rocznika 2023? Zastanawiasz się nad finansowaniem? Odpowiemy na Twoje wszystkie pytania. Zapraszamy do kontaktu.

Norbert Kruziński
Doradca handlowy

+48 726 066 600
salon@grupalis.dealervolvo.pl

Sylwia Kołodziejczyk
Doradca ds. ubezpieczeń

+ 48 726 066 600
s.kolodziejczyk@grupalis.dealervolvo.pl

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 726 066 600

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Grupa Lis otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).